آخرین اخبار

سکه در مسیر افزایش قیمت!

اقتصادنیوز : امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ با سیگنال افزایشی قیمت اونس طلا انتظارات صعودی در بازار سکه تقویت شد .

اشتراک گذاری
03 خرداد 1401
کد مطلب : 692

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار جهانی امروز  دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز زرد رنگ در بازار جهانی امروز از نیمه کانال ۱۸۵۰ دلار عبور کرد و به سمت ۱۸۶۱ دلار  حرکت کرد. 

در بازار داخلی ایران هم در نیمه اول معاملات نقدی امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نزولی بود اما از نیمه دوم روز ورق برگشت و قیمت طلا ۱۸ عیار تقریبا ۹۰۰ تومان بالاتر  از روز گذشته بود. قیمت این فلز گران بهای داخلی عصر امروز ۱ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بود. 

 سیگنال قیمت طلا به بازار سکه

به باور معامله گران با سیگنال  افزایشی قیمت اونس طلا  انتظارات صعودی در بازار سکه تقویت شد. سکه توانست به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان برسد. به عقیده فعالان بازار  در صورتی که قیمت سکه در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم وجود خواهد داشت.  فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازاری آن بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

افزایش قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل

صرافی ملی هم امروز قیمت فروش دلار را چند مرتبه افزایش داد. نرخ فروش دلار صرافی ملی  صبح امروز ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان بود که در مقایسه با قیمت روز گذشته ۸۱ تومان رشد را نشان می دهد.  در نیمه ظهر امروز دوباره قیمت دلار صرافی بالا رفت  و تا ۲۵ هزار و ۸۲۲ تومان  پیشروی کرد.  اسکناس آمریکایی در پایان معاملات صرافی ملی۲۵ هزار و ۸۳۶ تومان بود. 

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم صبح امروز  مانند قیمت دلار صرافی رشد را تجربه کرد. نرخ دلار متشکل در ابتدای معاملات امروز ۲۵ هزار و ۶۶۹ تومان بود که نسبت به دیروز ۷۱ تومان رشد کرده بود. مدت زیادی طول نکشید که دلار متشکل دوباره افزایش یافت و تا ۲۵ هزار و ۶۹۱ تومان  بالا رفت. قیمت دلار متشکل عصر امروز در مقایسه با دیروز ۱۰۹ تومان بالاتر بود و با ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان معامله شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =